hari2ku berfore praktikal.

assalamualaikum wbt.
lepas aku final exam aritu...
aku join 1 kursus asas keusahawanan siswa (KAKS) kat cameron highlands selame 1 week.
bes gak la xtvt kursus ni...bukan cm bja..tp byk bende bru dpt tau la kat sne..
jaln2 da kompom adenyer....g jaln kat MARDI...g ladang strawbery, ladang teh...
jumpe org plg kaya kat cameron...mr Kumar...memg sonok la...smpi gmbr yg sempat dikumpul pon da 4GB...ade 1 xtvt xplorace business...memg bes...jual air mineral water kat org sekitar pekan berinchang tu...air mineral kalo kat kedai bru rm1...tp group aku dpt jual sebotol berharge rm5...memg x cayer..best3..enjoy

lepas aku g cameron...aku stay di kampung halaman aku...tolg my parent wat ladang sawit n jaga lembu.tiap2 ari aku g ke ladang.kul 8 pg g ladang aku..kul 11 pg lak g ladang tunang aku...ptg lak g ladang aku semule...jd anak peneroka da bese sume tu...angkat buah sawit ...susun pelepah sawit.memg bes la sepnjg cuti ni...lepas ni aku nk mengadap akaun2 lak...hopefully dpt la enjoy lg cmni....enjoy wid my tunang tercomey...huhuhu

Category:

0 comments:

Post a Comment